loading...
دل نامه
لایو بازدید : 54 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ازخداخواستم:.....

 از خدا خواستم تا دردهايم را از من بگيرد،
خدا گفت: نه
رها کردن کار توست. تو بايد از آنها دست بکشی
از خدا خواستم تا شکيبايی ام بخشد،
خدا گفت: نه
شکيبايی زاده رنج و سختی است
شکيبايی بخشيدنی نيست، به دست آوردنی است
از خدا خواستم تا خوشی و سعادتم بخشد،
خدا گفت: نه
من به تو نعمت و برکت دادم، حال با توست که سعادت را فراچنگ آوری
از خدا خواستم تا از رنج هايم بکاهد،
خدا گفت: نه
رنج و سختی ، تو را از دنيا دورتر و دورتر، و به من نزديکتر و نزديکتر می کند
از خدا خواستم تا روحم را تعالی بخشد،

خدا گفت: نه
بايسته آن است که تو خود سر برآوری و ببالی اما من تو را هرس خواهم کرد تا سودمند و پر ثمر شوی
من هر چيزی را که به گمانم در زندگی لذت می آفريند از خدا خواستم و باز گفت: نه
من به تو زندگی خواهم داد، تا تو خود از هر چيزی لذتی به کف آری.از خدا خواستم ياری ام دهد تا ديگران را دوست بدارم، همانگونه که آنها مرا دوست دارند
و خدا گفت: آه، سرانجام چيزی خواستی تا من اجابت کنم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 286
  • بازدید کلی : 9,041