دل نامه
لایو بازدید : 77 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
حجم بالای جوابها  باعث شد تا برای یکی دو روز سوال مسابقه را بردارم تا جوابهای جدید نیاید. مجددااز یکشنبه  میگذارم.
الان نگاه کردم از مرز 350تا هم رد شده است. اینجوری فکر کنم نشود جواب ها را تا 6ابان بررسی کرد.
از فردا روال  کارمان مثل سابق میشود.

لایو بازدید : 76 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)
WWE هر سال تعدادی از کشتی گیران را مورد بررسی قرار میدهد وتعداد بردها و باخت های آنها و در کل عملکرد آنها را مورد آنالیز قرار میدهد.

بنا به آن نتایجی که به دست می آید WWE  تعداد 25 نفر را به عنوان کشتی گیران برتر انتخاب میکند.

جدول پایین نمودار 25 superstar برتر سال 2012 است:

14Brodus Clay
15John Laurinatis
16AJ
17Primetime Players (Darren Young & Titus O'Neil)
18Eve
19Cody Rhodes
20The Usos
21Beth Phoenix
22Damein Sandow
23Antonio Cesaro
24Sin Cara
25Dolph Ziggler

لایو بازدید : 36 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
سلام.خوبید؟؟

این روزها سرم خیلی شلوغ شده همش دانشگاهم از صبح تا عصر دیگه میام خونه 8:30 یا 9 میشه.یه شام میخورم دور خودم میچرخم میرم حموم و بعدشم دیگه نمیفهمم چجوری صبح شده و بازم پیش به سمت یونی.

درسامم دیگه ترم اخره سنگین شده(برای ترم هشتم 12 واحد عمومی و تربیت بدنی و ازین صوبتا مونده) و پدرم داره در میاد.بعدم هی باید بشینم تا کی مطلب در بیارم و پاور پوینت اماده کنم برای سمینارام.والا نمیدونم چرا استادا جو گرفتشون هی میگن سمینار.برای فیزیولوزیم که سمینار دادم برای 2 هفته دیگم برای سرطان باید سمینار اماده کنم انم چی marker های سرطان که من اصلا هیچ اشنایی باهاش ندارم و سخته واقعا برام.

دیگه اینکه باید بشینم بیوشیمی هم مبحث مهندسی غشا رو بخونم و بدبختم.اما خوبه میدونید بهم این حس دست میده که تا سوییس راهی نمونده.

این روزها زبان هم هی همش میخونم بعد رفتم فلش کارت خام خریدم خودم روش لغت هایی که بلد نیستم رو مینویسم و تایم های بیکاریم رو ان فلش ها رو در میاریم و میخونم.

از دیدارم با پیتر هم بخوام بگم اینکه جمعه با پیتر رفتیم هایپر و یکم چرخیدیم و خرید کردیم و بعدم رفتیم رستوران هانی یه غذای حسابی خوردیم.یکمم چرخیدیم و بعدم نخود نخود هرکی رفت خانه ی خود.امدم نشستم فیلم دیدم که مامان زنگ زد گفت من دارم میام تهران.منم وقتی تلفن رو قطع کردم یهویی تصمیم گرفتم برم مهراباد دنبال مامان.دیگه راه افتادم رفتم و یه شاخه گل خریدم و منتظر شدم تا پرواز بشینه.بعدم که امدیم خونه و شام خوردیم و مامان خوراکی هایی که برامون خریده بود رو در اورد و بهمون داد.

امروز هم رفتیم باهم بیرون تا من از ادیداس سر شریعتی که یه شلوار دیده بودم رو بخریم.ازین شلوار گرم کن تریکو طوسی ها خیلی وقت بود میخواستم اما چون گرون بود منتظر بودم مامان بیاد برام بخره.

دیگه اینکه اگه خدا بخواد 2شنبه راهی مشهد هستیم تا روز عرفه تو بارگاه امام رضا دعا بخونیم و یه حال معنوی حسابی ببریم.به یاد همتون هستم.پری که زودتر عروس شه.مادمازل.دلای عزیزم.daisy و خیلی های دیگه.

پ.ن:پیتر دی ماه میره خدمت:(

پ.ن:طبق معمول که اگه خرید نکنم میمیرم رفتم یه پنکیک برنز make-up خریدم عالیههههههههه.

یه شالم خریدم :)

لایو بازدید : 87 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

نام آزمون

16 لغایت 23 آذر ۹۲

5 ،6 ،93/4/7

روابط عمومی سازمان سنجش و آموزش کشور

لایو بازدید : 62 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

یاراحمدی مطرح کرد:
شانزدهمین پیوند اعضا در بروجرد انجام شد/ اهدای اعضای جوان 26 ساله
بروجرد - خبرگزاری مهر: رئیس انجمن بیماران خاص بروجرد از انجام شانزدهمین پیوند اعضا در بروجرد خبر داد.

فاطمه یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: چند روز پیش طی حادثه ای در روستای والاشان بخش اشترینان بروجرد یک جوان 26 ساله دچار آسیب دیدگی شد.

وی تصریح کرد: این جوان بنام علی بابایی اول مهر سال جاری در "آی سی یو" بیمارستان چمران بروجرد بستری می شود که دور روز بعد دچار مرگ مغزی شده و چهارشنبه شب برای پیوند اعضا به تهران منتقل شده است.

مسئول بیماران خاص بروجرد ادامه داد: نسوج، کبد و کلیه های این جوان بروجردی به بیماران نیازمند اهدا شد و امروز مراسم خاکسپاری علی بابایی در بروجرد برگزار می شود.

وی یادآور شد: تا کنون 16 مورد پیوند اعضا در شهرستان بروجرد انجام شده است.

یاراحمدی در بخشی دیگری از سخنان خود از وجود سه هزار و 500 بیمار خاص در بروجرد خبر داد و افزود: این بیماران خاص شامل ام اس، سرطان، دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، پیوندی و دیابتی هستند.

رئیس انجمن بیماران خاص بروجرد با اشاره به خدمات درمانی ارائه شده به این بیماران بیان داشت: تاکنون از طرف دولت طرح صدور دفترچه رایگان برای بیماران دیابتی و سرطانی صادر نشده که امید است هرچه زودتر این خدمات انجام شود.

وی عنوان کرد: اما برای دیگر بیماران با تلاشهای واحد مجوز گرفته شده که به زودی کارت درمان برای بیماران خاص حوزه شهرستان بروجرد صادر می شود.

لایو بازدید : 40 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

ﺍﮔﺮ ﺩﻳﺪﻳﻦ ﻳﻪ ﭘﺴﺮ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺟﻤﻊ ﺧﺎﺹ

ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻓﻜﺮ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺎ.ﻛﻼﺳﻪ
ﺩﺍﺭﻩ ﻓﺤﺶ ناموسی ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ
ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻛﻨﻪ :)))))

لایو بازدید : 42 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
شورای هماهنگی اصلاحطلبان فارس  دربیانیه شماره5خود ضمن برشمردن لزوم تعیین سریع استاندارفارس ومهم ب دن شرایط استان..اقایان دکترانصاری لاری واحمدامیری راجهت سکانداری فارس به ریس دولت تدبیروامیدمعرفی کردند..امیری مدیرکل سابق اطلاعات خوزستان وگلستان میباشد که دزدولت احمدی نژاد برکنارشده است وازلحظ تفکراتی متعلق به اردوگاه اصلاحطبان دارد..ضمنا دکترسیدمحمداحمدی همچنان یکی ازگزینه هاست